ZARZĄDZANIE PLACÓWKAMI KULTURY

Studia Podyplomowe
weekendowe

| REKRUTACJA TRWA

Czesne:   

4 000 zł (przy wpłacie semestralnej 2 x 2 000 zł)

Promocja: 3 500 zł (przy wpłacie jednorazowej)

Okres nauki: 2 semestry
Tryb: zaoczny, weekendowy
 

| BIURO REKRUTACJI

Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
ul. Hirszfelda 11
02-776 Warszawa
 
e-mail: rekrutacja@wszp.edu.pl
tel: 601 332 277 lub 509 932 622
 
Biuro Obsługi Studenta i Kandydata
od wtorku do czwartku: 10:00-14:00
(przed wizytą prosimy o telefoniczne potwierdzenie)

CEL STUDIÓW

Celem studiów jest zdobycie wiedzy niezbędnej do efektywnego zarządzania instytucjami kultury. Słuchacze podczas zajęć zdobędą wiedzę i umiejętności pozwalające na skuteczne kierowanie placówkami kultury, przygotowywanie atrakcyjnych projektów z zakresu wydarzeń kulturalnych oraz pozyskiwanie niezbędnych środków na finansowanie wydarzeń kulturalnych.

ADRESACI

  • osoby zainteresowane szeroko rozumianą problematyką kulturalną
  • pracownicy samorządowej i rządowej administracji w sektorze kultury
  • osoby pracujące w różnych sektorach kultury
  • osoby pełniące funkcje kierownicze w sektorze kultury, potrzebujące odpowiedniego warsztatu managerskiego lub zamierzające ubiegać się o taką funkcję
  • animatorzy kultury
  • pasjonaci

ABSOLWENCI

Absolwenci mogą podjąć pracę m.in. jako:

  • managerowie w instytucjach kultury
  • pracownicy kultury różnego szczebla chcący doskonalić swoje umiejętności w zakresie zarządzania placówką kulturalną
  • managerowie odpowiedzialni za całokształt funkcjonowania instytucji kulturalnych
  • managerowie odpowiedzialni za działania administracyjne w placówkach kultury etc.

ABSOLWENCI OTRZYMUJĄ

  • świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez WSZP Warszawa i zgodne z Rozporządzeniem MNiSW z dnia 12 września 2019 r., w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U z 19.09.2018, poz, 1791).

WYKŁADOWCY

Zajęcia realizowane są przez wykładowców akademickich, doświadczonych praktyków i teoretyków w zakresie zarządzania placówkami kultury, ekspertów i specjalistów ściśle związanych z powyższą branżą.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • 2 x umowa o naukę (Słuchacz na prośbę otrzymuje jeden podpisany egzemplarz)
  • 1 x wniosek o przyjęcie na studia
  • 1 x oświadczenie RODO
  • 1 x oświadczenie o nauczaniu Online
  • 1 x ksero świadectwa ukończenia studiów licencjackich bądź magisterskich

Uprzejmie prosimy o nieprzesyłanie oryginałów świadectw oraz dyplomów.

REKRUTACJA

Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
ul. Hirszfelda 11
02-776 Warszawa
 
e-mail: rekrutacja@wszp.edu.pl
tel: 601 332 277 lub 509 932 622
 
Biuro Obsługi Studenta i Kandydata
od wtorku do czwartku: 10:00-14:00
(przed wizytą prosimy o telefoniczne potwierdzenie)

Dojazd:
Stacja metra IMIELIN
Autobusy: 136, 148, 179, 185, 192, 306, 503, 504, 715

Search